tant på vift

"Det tar lite tid innan vi kommer för tanten bredvid är borta så det är lite telefonkaos här"
.
Det sms:et skickade min fina bästis nyss, jag började småfnittra men sen kom jag på, gud vad hemskt! Lilla tanten, säkert 80 år, jätte liten, svart krulligt hår och brukar gå med sin rullator och plocka blommor, är försvunnen. Det känns lite som förra året då en man på ett äldre-boende gått 1 mil i pyjamas på en 90 väg för att plocka blåbär, vad är det med gamlingar och promenader? Visst det är skönt, men snälla, behärska er! Men iaf, om ni ser någon som liknar tanten jag beskrev ovan, hör av er, för nu vill jag inte till stan och shoppa!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Tänk att en gammal söt tant kan ställa till så mycket problem.. Det va tur att hon blev hittad, så att vi äntligen kunde komma iväg :)

2010-05-15 @ 13:23:25
URL: http://discoufot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0