lever?

Lite ångest såhär på fredagkvällen, gud så trevligt. Har ett oerhört hektiskt liv just nu, tre-mils vandring, tältsovning, hem till Malin, fixa sig, åka på skiva, vara på skiva, bråka med en av bästa vännerna, vakna, åka tåg i en och en halv timme till jobbet, möte inför helgen, förberedelser till klockan halv åtta, hem, laga mat.
Känns som att jag inte hinner leva riktigt, allt bara går på rullande band, jag hinner inte säga stopp, känna efter, känns som att alla lever sina liv tillsammans medan jag är på sidan och kör mitt egna race.
Blöö, säger jag bara. Det är det ända jag hinner. Nu måste jag sova, upp 06.00 imorgon. Vilket liv!

Kommentarer
Postat av: Malinus

i fjällnora fick vi andas några timmar, annars är det full fart non-stop! Men du är inte ensam <3

2010-05-28 @ 21:45:37
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0