hur man än gör blir det fel

Imorns fyller mammas pappa 78 blajor (det vill säga morfar fyller 78 år) och det firas självklart med buller och bång. Har flängt runt halva stan och letat duglig present, bläddrat genom hela teknikmagasinets prylbibel, akademibokhandelns bokhandel för att inte prata om all design butiker. Men sen kom jag på. Det är faktiskt mycket roligare både att ge och få någonting hemmagjort. Och detta säger jag inte av snålhet, nej tycker faktiskt det, då det kommer från hjärtat och man verkligen ser att personen lagt ner sin själ i presenten. Man får/ger liksom en lite bit av sig själv. Fint tycker jag.
.
Så jag satte mig ner och gjorde ett kort, ett jätte fint kort med bilder och rödbakgrund men så skulle jag skriva ut den. Tror ni det funkade? Nej såklart inte. Så här står jag med ett jättefint kort fast i min dator. Kanske får lämna över datorn till låns någon minut?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0