fina vänner behöver inte prata

Gårdagen spenderades med fina Milisen, käkade godis och chips som dårar och kollade på Madagaskar 2, underbar film verkligen! Vi diskuterade hur skönt det är att ha vänner man kan vara tyst med, man behöver inte säga någonting till varandra man kan bara vara, och man får fortfarande ut lika mycket av att umgås. Det är sånt jag blir lycklig av. Jag brukar säga att en riktigt är inte någon man kan prata med, utan någon man kan vara tyst med. Jag tror stenhårt på det, för det krävs faktiskt riktig vänskap för att det inte ska bli tyst på ett pinsamt och jobbigt sätt. Sån vänskap är jag lycklig att ha.

Kommentarer
Postat av: e

bästa! <3

2010-04-17 @ 15:39:09
URL: http://xfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0