syster <3

Jag sitter i systers lägenhet, mamma ligger i dennes säng och små snusar, Sis ligger i soffan och kikar Mia och Klara. Gulletussans underbara röst hörs i bakgrunden. Klockan halv åtta ska vi träffa bror och gå ut och äta. Grekiskt. Imorgon kommer alla vänners väckarklockor ringa och det måste pallra sig till skolan. Själv kommer jag lugnt vakna och mötas av en uppdukad hotellfrukost. Skadeglädjen är stor!

Men åter till det primära. Jag har träffat min syster. Min älskade, fina och underbara syster. Systerskramarna värmer mig och gör mig lugn. Jag bara är, skiter i hur det blir sen och bara njuter av att umgås med min saknade syster. Och ikväll får jag träffa storebror med. Jag är glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0