Madagaskar

Blev inspirerad av Hanna Fridén, underbar blogg, läs!!, och ägnade Lördagskvälls timmarna efter en hård arbetsdag, framför Madagaskar. Alltså finns det något härligare än disney? Sitter här ensam och helt slut, men jag känner mig inte så ensam till ljudet av I like to move it, sjungandes av massa dansandes apor (?).
-
Det gör mig så glad, inga bekymmer verkligen. Jag vill också vara ett tecknat djur som dansar, sjunger och bor på en strand vid en ö med bara massa andra djur. Funderar på att ringa filmskaparna och fråga om jag kan få en roll. Vad säger ni? Skulle jag inte passa in bra?
-

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hakuna Matata :D <3

2009-09-20 @ 10:48:05
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0