fredags tårögd

Är konstigt fredags tårögd, men på ett bra sätt. Känns som att jag är en bassäng som fylls med vatten, tårar. Men jag är ingen kall och övergiven pool, så som det kan vara på hösten, nej jag är en bra och fin pool med varma och lyckliga tårar inom mig.
.
Jag vet inte om det var Mariettes och Calles briljanta uppträdande på idol, som fick hela kroppen att rysa, eller känslan av de varma, kärleksfulla kramarna jag fått under dagen, väl behövda efter tre dagar som eremit. Vad vet jag, det kanske är kombinationen. Men jag vet att jag blir så förvånat lycklig av denna glada tårögdhet, det är inget jag är van vid. Mitt liv har huvudsakligen bestått av isande tårar och ångest skakningar. Men inte idag. Idag sitter jag med ett stort leende på läpparna och känner tårarna i ögonvrån och jag känner. Jag känner. Lugn.
-
.
Jag känner mig lite som en regnbåge, på nått vis

Kommentarer
Postat av: Veronika

Calle och Mariette var så bra så man dog :D Och tårar är bra, särskilt när det är glada tårar, då är det super :D <3

2009-11-13 @ 22:34:11
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0