förstår inte

Jag vet inte vad jag ska göra, just nu går jag bara runt med ett virr av tankar och frågetecken. Varför? Har jag gjort nått fel? Jag förstår inte. Jag hatar att gå runt och inte veta någonting, vad som ska ske. Okej om det går åt helvete, att du hatar mig, aldrig mer vill se mig, inte vara min vän. Hellre det än att gå runt och inte veta. Får jag säga hej? Vill du att jag ska komma fram och prata? Eller ska jag låtsas som att du är luft?
.
Att det kan bli så fel. En gång ingen gång. Eller?


Kommentarer
Postat av: jessica

jag vet inte riktigt vad detta handlar om, men jag har en liten aning (a) hur som helst så känner jag igen mig jättemycket i det du skriver. att man själv inte vet vad man ska göra, är rädd för att göra fel typ.. + att man vill så mycket. du är inte ensam söta du! <333

2009-11-18 @ 18:21:40
URL: http://chessicaa.blogg.se/
Postat av: Eb

Visst är det för jävligt? hatar sånt :( men det är skönt att veta att jag inte är ensam om att känna så, o du, jag tycker vi borde ses! <33

2009-11-18 @ 21:41:39
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0