Det är Robin Hood jag vill ha

Igår pallade jag inte vara kvar i skolan, var depp och hade inget annat att göra. Eftermiddagen ägnades istället åt shopping. Detta underbara påhitt som vi alla älskar. Förutom en randig klänning som lite ser ut som ett nattlinne, men endå är fin, köpte jag en ring. Men nu ska ni inte tro att det är vilken ring som helst. Nej det är en sån ring som Marion har när hon gifter sig med Robin Hood i den tenknadefilmen, vet ni vilken jag menar?

Så nu när jag är trolovad med hjälten som tar från de rika och ger till de fattiga tycker jag att jag kan sluta ångra valet jag gjorde i torsdags. Snälla? Snälla rara söta? Nehe inte det. Då får jag väl fortsätta gå runt med gråten i halsen. Men jag har ju i alla falll en fin ring, en liten tröst. Eller nått..

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA Köpte du klänningen på Monki och är den grå och vit randig? Har nämligen en sån som verkligen ser ut som ett nattlinne XP

2009-06-09 @ 21:16:22
Postat av: Saaaaara

Ojhojoj ja de va jag som skrev dedär XP

2009-06-09 @ 21:16:58
URL: http://sakeromsara.blogg.se/
Postat av: Ebbsi

hahah, nope den är köpt på HM faktiskt ^^

2009-06-09 @ 21:50:19
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: Veronika

Men jag vill ju gifta mig med robin hood ju :O Han är min hjälte och jag älskar honom! Så nu blir det catfight! ;P

2009-06-10 @ 18:17:44
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0