Listan kan göras lång

"Jag har aldrig fel"
"Jag är gud"
" Alla ville ha mig, jag var som på auktion" (strandbarerna i Italien under hans tonår
"Det är inte så att jag vill skryta, men för mig så är jag bäst"
"Det är bara jag som kan göra rätt"
"Jag klarar allt"
"Jag har brottats mot en björn"
" Det finns ingen dyrare räkmacka i Sverige än våran" (85 kr)
" Alla tjejer vill ha mig"
" Mina barn äter aldrig något onyttigt, de vill vara hälsosamma" ( två timmar senare kommer sönerna in och ropar efter godis)
" Jag kan servera OCH laga mat åt 500 personer själv" (Han lägger kniv och gaffel på fel sida)

/ Min kära och underbara *host* chef 


Kommentarer
Postat av: Veronika

Ja man kan ju lugnt säga att han är unik.. Usch!

2009-08-01 @ 17:31:46
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0