I wanna dance with somebody,

Det är vetenskapligt bevisat, tror jag i alla fall annars får jag äta upp mina ord, att man blir gladare av att träna och av att lyssna på musik. Det är i alla fall bevisat att så är fallet när det gäller mig. Efter besvikelsen från förra veckan, att danskursstarten inte var förens den här veckan om ni kommer ihåg, pallarade jag mig i väg till Sala backe och försökte igen. Efter passet är jag nästan mer besviken att det börja den här veckan och inte förra, det var helt underbart!

Karins härliga stil, Stellas kaxiga överlägsenhet, Elisabeths tittningar i spegeln som visar att hon tycker att hon är snyggast i världen och Emils sjungande till uppvärmningsmusiken. Helt jävla underbart, alltihop! Till musikens rytmer försvinner jag in i min egna lilla värld, skiter i allt runt omkring mig och bara njuter. Timmen gick för snabbt och jag ville inte gå därifrån, hade det inte varit för magens kurrande efter mat hade jag stannat kvar, övernattad och dansat hela natten. Nu ska jag förtsätta göra roliga saker så veckan går snabbt og jag får dansa igen.

Det var även tänkt att videon till låten vi dansar till skulle läggas upp här på bloggen, men datorn min var inte med mig idag så ni får nöja er med en bild på den absolut fantastiska dansgruppen Bounce, som jag förövrigt ska se live den 20 mars. Kan man annat än somna leende en kväll som denna? :)




*Låten var förövrig Piano man med Brandy ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad dansar du? :D



Å kommentarsvar: Jo det kan nog tänkas att vi är lite lika i tankesättet ibland kanske :)

2009-02-04 @ 19:36:24
URL: http://ecsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0