spegel,

Jag tittar i spegeln och ser en tjej som älskar choklad, men som borde sluta äta med tanke på hur hon ser ut

Jag tittar i spegeln och ser en tjej utan taktkänsla eller bollsinne

Jag tittar i spegeln och ser en tjej som pratar för mycket, som alla vill ska vara tyst

Jag tittar i spegeln och ser en tjej vars kompisar inte vågar säga att de inte vill ha med henne att göra

Jag tittar i spegeln och ser en tjej som får mvg bara för att lärarna tycker synd om henne

Jag tittar i spegeln och ser en tjej som har en pojkvän hon inte förtjänar

Jag tittar i spegeln och ser en tjej som är värdelös, som alla hatar

Jag tittar i spegeln och ser en ängel





Är det sanningens spegel jag hittat?


Kommentarer
Postat av: ceciliaa

Åh du skriver så fint :)

2009-02-11 @ 08:18:19
URL: http://ceciliastusentankar.blogspot.com
Postat av: Malinus

Det där är inte sant. När jag ser dig i en spegel så ser jag dig, precis som du är. Perfekt på alla sätt och vis,duktig på allt hon gör, med en pojkvän som knappt förtjänar henne och det är många som älskar dig. Men en ängel det ser jag, för det är du <3

2009-02-11 @ 22:29:40
URL: http://jussing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet inte alls om det är så som jag brukar känna, men om det är det, visst är det skumt att även fast det finns så många som tycker om en, så mycket som är värt att leva för och så mycket som är så bra i ens liv, så är det alltid de jävla småsakerna som är lite mindre bra som gör att man tycker att allt annat också är skit...

2009-02-12 @ 20:23:27
Postat av: Någon viss person

Vi andra ser på dig vanligt och ser dig precis som den fina människa du är. ;)

2009-02-22 @ 10:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0