mirakel piller

Fortfarande trött på att leva livet. Men oroa er inte, jag vill inte dö, bara inte leva just nu. Men jag har kommit på någonting Gud, Bing bang eller vad som nu skapade världen, missade. Något som skulle kunna bli årets julklapp, en affärsidé att tjäna miljoner på. Hamna i koma. visst kan du göra det nu med, men är nog ganska smärtsamt och du får heller inte bestämma när du vill vakna upp. Men tänk så smart om det fanns ett litet piller, typ "jag-vill-varken-leva-eller-dö-pillret" som du tar, hamnar i koma och kan sen, på något onaturligt och konstigt sätt, vakna upp när du känner dig fit for fight igen. Vad säger ni? Smart va!?

Kommentarer
Postat av: Saaaaara

Haha XP Ja ett sånt piller skulle inte sitta så dumt nu :O

2009-08-24 @ 20:53:07
URL: http://sakeromsara.blogg.se/
Postat av: Bumbi

Asså himla smart måste jag säga!!! men sånt kan ju inte Gud eller big bang släppa ut sig, så lets bli forskare! och klura ut ett coolt recept för det pillret! :D:D

2009-08-25 @ 16:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0