Kärlek, finns det nått underbarare?




En blogg jag följer är Cecilia Wallins, ni vet hon som är med i Tjenare Kungen?, och läste precis ett inlägg där hon pratade om de tre bästa romantiska filmerna. Hon hyllade mästerverket Love actually, och jag blev därför tvungen att göra det samma.

Flera problematiska kärlekshistorier i en film, kan det bli bättre? Det enkla svaret är nej (: Blandingen av kärlek till ett barn, en arbetskollegor och bästa kompisens fru är underbar. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på den, så ni kanske kan gissa vad min natt kommer innehålla? Att supersnyggingen Colin Firth är med gör inte saken sämre heller, och jag tycker vi struntar i att påpeka att han skulle kunna vara min pappa.

Så, sätt igång tvn o sätt in filmen, har ni den inte spring o köp den på momangen, och sitt o njut! (:

Love actually is all around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0