jobbigt men endå bra

Idag har varit en helt underbar dag faktiskt, gjorde matte nationella del 2 o det kändes as bra! Kunde tom MVG uppgifterna, :o Sen tog jag äntligen mod till mig o slutade tänka o bara gick fram. o det gick ju bra det me (:

Sen måste jag även hylla min syster, som är den som frå mig att orka leva kvar här hemma. Förstår helt ärligt inte hur det ska gå sen när du flyttar? Kanske får bo i diskhon eller nått ^^

Rubriken, får tala för sig själv, här ska man visserligen skriva det man känner o tänker, men jag känner att det är inget jag behöver gå in djupare på. Måste bara säga att vi pratat lite om det, trots att det är jobbigt känns det bra, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0