it's a hard thing, faking a smile when I feel like I'm falling apart inside

Jag tycker faktiskt inte man får vara arg på någon/något om man inte säger det till person, eller arg och arg. Mer ledsen och så ni förstår? Men hur ska det gå att vara arg på någon om den inte vet? Då kan den ju inte veta och du blir bara mer och mer arg för att det inte förstår att du är arg, fast hur ska den kunna förstå när du är så dum och blir arg på någonting som du egentligen inte har rätt att vara arg på. Eller rätt och vad arg. Jag har visst rätt att vara arg, känner jag så känner jag och känner jag inte kommer jag bli till en zombie som bara går runt och är, och hur kul är det? Jag är arg. Fast du förstår inte och det förstår jag. Men jag är arg och det förstår jag. Också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0