viva la... moi?

Frullen är uppkäkad, värsta lyx helg/snart-sommarlov varianten med kokta ägg, smoothie och nybakat bröd, namnam! Sitter nu i min ensamhet och lyssnar på Lars Winnerbäck, fina Lars Winnerbäck, medan jag försöker komma på bästa sättet att fira Sveriges Nationaldag. Den viktigaste dagen på året. Minst! Skämt åsido, jag är ingenting för det här med att älska mitt egna land och bla bla, jag älskar mig själv och andra runt omkring mig, känns som något viktigare att lägga kärleken på det. Tror därför det blir ut i solen och slarva runt med fina mamma, sen åka in på auktion för att sedan avsluta dagen med finmiddag med fingäst på besök. Annars blir det väl sitta vid flaggstången och kyssa flaggan hela dagen, för det är väl det man ska ägna en dag som denna åt? Eller?
.
jag dissar flaggan för..

fina Veronika

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hihi, känner mig speciell som är den fina gästen (a) Fina Ebbs <3

2010-06-07 @ 22:49:46
URL: http://discoufot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0