Bush-Stenmark

Idag är en sådan dag då jag verkligen älskar att jag fick en rosa, uppblåsbar slagkille som jag kan ta ut min aggression  på, i julklapp. Efter många om och men hade jag faktiskt lyckats skrivit en argumenterande text som jag var ganska nöjd med, eftersom jag vill ha MVG var det som behövdes. Efter att läraren varit ledig hela veckan, så jävla idiotiskt eftersom kursen slutar idag, kom hon tillbaka nu på förmiddagen och fick läsa genom min text för feedback. Där förstördes min dag. Det mesta var fel, jag höll mig tydligen inte till ämnet, hade inga fotnoter och var alldeles för "vass".
.
Var så himla nervös innan så tårarna bara kom, turligt nog efter att jag gått ut ur rummet, var så arg, ledsen, chockad, ja allt man kan vara. Som tur är har jag underbara kompisar som kom med kramar och köpte choklad åt mig. Efter nån timmes ledsamhet bestämde jag mig för att inte vara långsint, har faktiskt fått en extra vecka på mig att skriva. Så nu ska jag gå ner, slå på Bush-Stenmark (som min rosa vän heter) och tänka på läraren, sen ska jag skriva världens bästa text som någonsin funnits!

Kommentarer
Postat av: Bumbi

Fan va du är bra<3 slå lite från mig också!

2010-01-15 @ 23:58:16
Postat av: Veronika

Vi sätter in ett foto på henne på Bush-Stenmark, för hon är hat. Men du kommer klara det här trots att hon är störd för du är för jävla bäst :) <3

2010-01-17 @ 16:45:06
URL: http://diskoufot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0