ljuva lov

Nu har jag varit hemma i cirkus nitton timmar, hög tid att åka bort igen alltså. Det är så underbart att jag redan spenderat massa underbara dagar hos syster och när jag kommer hem är fortfarande hela lovet kvar, :D-gubbe eller vad?
.
Men som sagt nu är det alltså dags för de riktiga lov aktiviteterna. Jag börjar veckan med att fika med Sara, som jag inte träffat på jäääääättteeeeee länge. Därefter bär det av mot Malunsen där jag ska spendera dagarna fram till på onsdag. På tisdag blir det "korv-samling", det vill säga vårt lilla gäng samlas allihopa. Sen får vi se vad resten av veckan har att erbjuda, men jag tycker personligen att planerna är mycket fina.
.
.
Snart bär det av mot Malin :)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Mycket mycket fina planer :)

2010-02-22 @ 14:44:53
URL: http://diskoufot.blogg.se/
Postat av: pelle

:D-gubbe indeed!

2010-02-22 @ 19:45:44
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0