jag förtjänar inte din skit

Vet inte vad jag ska "våga" skriva här, är inte rädd för att stå för det jag tycker. Men som sagt, skiten jag får är inget jag vill lägga till i högen som redan finns där. Har funderat på att också byta blogg, som bästis så förståeligt tänker göra, men samtidigt så vill jag inte böja mig för att en människa inte kan bete sig som folk och förstå att hennes barn växer upp, och inte "spy galla" över sådant hon inte förstår.
.
I två söndagar i rad har en människa, olika för varje vecka, fått mig att känna mig som världens mest hemskaste varelse. Som en stinkande råtta nere i kloakerna, som ingen vill se. Jag har känt mig så kränkt att jag bara velat tagit slut på skiten, orkar inte med lidande. Men trots att jag så gärna vill stycka upp mig i bitar, tänker jag inte låta er sänka mig. Som bästis säger "hon förtjänar inte din skit". Det gör jag faktiskt inte, jag är ingen råtta i någon äcklig kloak. Jag är en människa. Och jag ska fanimej bli behandlad som en också.
.
.
Världens finaste bästis, Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0