Den där grejjen TV

Jag sitter hemma en onsdag kväll och kollar på tv med familjen. Klockan har hunnit slagit tio, en tid som enligt mig brukar innehålla faktiskt tittbara program. Men icke sa nicke, inte denna kvällen. Det  är helt sjukt vad som sänds i tv och att folk faktiskt tittar på programmen. Vart är världen på väg?

Tv3:

Generation fett -  Dokumentär som visar extremt feta och ohälsosamma människor, kan inte förneka att jag ansett detta prgram ganska underhållande, men mest för att det får mig att känna mig smal och snygg. Anorexiabarnet i mig får en bekräftelse om att jag duger.

ZTV:

Lets' fis? - Minns inte namnet på programmet, men det var i alla fall några unga tjejer som gick runt på stan ocgh frågade om de fick fisa i människors munnar. Normalt?

TV400:

DR90210 - plastikkirurgiprogram som visar hur "operationen har helt förändrat mitt liv". När den 60-åriga kvinnan knappt kan röra på käften på grund av för mycket botox. Happy life!


När plastdoktorerna ersätts med Big brother 2002 i repris kan jag inte annat än skratta. Big brother 2002, kom igen!



Kommentarer
Postat av: smet

haha min kompis klagade på att hon missat början av "generation fett" är sådant verkligen något att se på?!

2009-06-18 @ 06:33:08
URL: http://smet.blogg.se/
Postat av: Treglassaft

haha, nej det är inte mycket att hänga i julgranen! mest spy-framkallande, enligt mg

2009-06-22 @ 20:24:20
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: anna

haha :)

2009-07-09 @ 00:14:41
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0