Viva la jullov

Familjen har åkt iväg till fjällen, jag valde att inte följa med, helt ofattbart och idiotiskt enligt de flesta, men kände att synapserna skulle få det alldeles för kaotiskt om jag skulle ägna en vecka, i en stuga, med familjen. Sad but true. Istället stannar jag hemma i kära huset, tillsammans med hunden och vänner, jobbar och skriver sista uppsatsen på Naturkunskap B, så jag kan haffa mig ett MVG.
.
Blev kanske inte den bästa starten, då jag möttes av hundens avföring lite här och där i huset, när jag vaknade vid ett tiden. Men vad gör det om hundra år? Blev till och hämta plasthandskar och papper så var problemet löst, och inte älskar jag honom mindre för det. Nu sitter jag med en kopp kaffe och julklapps-toffiffeen och planerar omorganisation av rummet. Viva la jullov!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0