skolstart

Skolstart. Alltid denna bävan, varje höst i elva års tid, fast i och för sig längtade jag väl som en galning de första åren, men sedan gick det utför. Men har nästan varje sommar haft en liten gnutta längtan till hösten, men i år har det varit ekande tomt på det planet. Vet inte om det beror på den depperiod jag varit i de senaste veckorna, eller om det är bristen på lediga dagar, men det har verkligen känts som att jag kommer gå in genom helvetetsport imorgon. Idag återvände dock lite av ljuset, kan faktiskt se något positivt med det hela!

  • Kommer få umgås o skratta med mina underbaravänner, VARJE DAG!!
  • Det kommer inte gå veckor mellan besöken hos pojkvän, PUSSAR OCH KRAMAR HELA VECKORNA!
  • Regelbundna möten med Lillebror, JAG KOMMER MÅ MYCKET BÄTTRE!!
  • Mormor o morfars lägenhet lördag-torsdag, PROVA PÅ ATT VARA VUXEN!!
  • Nära till stan, SHOPPING!!
  • Höstlov, OM TIO VECKOR!! :D


Kommentarer
Postat av: Veronika

Precis, vi får se de positiva sakerna. <3

2009-08-18 @ 23:39:42
URL: http://avokadosallad.blogg.se/
Postat av: - H*

- good luck !

2009-08-19 @ 00:42:33
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0