ganska lycklig

Sitter i pojkväns nördstol och lyssnar på ljudet av hans lugna andetag där borta i sängen, tror jag ska krypa ner under täcket jag med. Dagen började att jag sjöng för min gos, som fyller år idag, och tårta till frukost. Inte illa om ni frågar mig! Känner mig riktigt lycklig och glad med min tillvaro just nu. Stressen på jobbet kommer jag slippa i hela nio dagar. Nio dagar! Nog för att jag kommer sakna Saris, men endå, gud så skönt med semester! Jag ska verkligen försöka att leva i nuet och inte tänka på allt jobbigt som kommer hända framöver. Svårt, svårt, svårt, men jag ska göra mitt bästa. Ett väldigt dåligt skrivet och säkert ointressant inlägg.  Men ville bara säga att jag är ganska lycklig just nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Lev i nuet och tänk inte på framtiden :) Carpe diem honey ;) VI MÅSTE SES SNART!! jag dör långsamt utan dig :( <3<3

2009-08-02 @ 13:35:46
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0