trött trött trött,

Efter flera veckor med lite sömn sov jag äntligen mycket i natt, 7 timmar. Blev väckt av min chef som ringde, men på frågan "väckte jag dig?" svarade jag såklart " nej, gud nej jag har varit vaken jättttteee länge!" trots att det var uppenbart att jag precis vaknat. Gick upp och fixade mig lite snabbt sen bar det av till jobbet där julbord stod på menyn. En negerboll blev min räddare på dagen efter för lite vatten och mat kombinerat med stress och barnskrik. Slutade arbetspasset med en bit av gårdagens bröllops tårta, gud vad det är härligt att jobba på en restaurang!!



Väl hemma däcka jag i sängen direkt o sov en timme, nu sitter jag här vid datorn med skitigt hår som jag skulle ha tvättat för över en timme sen. Verkar även bli så att Wallander blir missat, men vad gör man inte för sin blogg och sina underbara vänner på msn?


Idag har jag iaf lovat mig att gå och lägga mig tidigt, får se hur det blir med den saken ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0