Nostalgi?

Jag vet inte hur en sak måste vara för att man ska kunna kalla det Nostalgi, men jag gillar ordet så därför väljer jag att kalla det här inlägget för just det. Ibland på kvällarna får man så konstiga tankar och känslor. Tyvärr är det oftast dåliga känslor när det gäller mig, men idag var det faktiskt tvärtom. Min syster skickade en bild på den här klockan och en konstig men skön känsla infinner sig snabbt i min mage. Jag vet inte om det bara är själva mönstret dom  gör så jag blir glad eller om det är det faktum att jag förknippar det med något bra. När man var liten och inte fick kolla på tv så ofta, så var det iallafall för mig den här bilden som kom upp när man pratade om tvskärmar. Tv var som en fest för mig, kanske är det därför jag blir så glad. Samtidigt tycker jag bara att färgblandingen är så härlig, man blir så glad på nått sätt. Kanske en framtida tapet?

http://www.textually.org/tv/archives/images/set3/test-pattern-clock_4767.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0