because ridicule is no shame

Har just avklarat årets sämsta dag och det enda positiva med det är väl att den är över och jag nu slipper sämsta dagar. (tills det kommer någon ännu värre förstås, men då blir denna positiv i den bemärkelsen att det finns någonting värre) Redan efter att gröten inte var färdigkokt och halva golvet täckt av fisljumna gryn med vatten förstod jag att dagen var förlorad. Skön känsla klockan halv sju på morgonen. Verkligen uppiggande.
.
Men nu är dagen förbi, det efterlängtade kaffet, som nog aldrig varit godare, uppdrucket och snart får jag slänga mig i sängen och invänta en förhoppningsvis fin torsdag. Och kan den bli annat än fin? Med nytröjan, nytvättade jeans, körsång, Pelle-dag, m&m och the ark - lyssning med de finaste vännerna.
Nä precis.
.
fina människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0