från jobb till snökaos och finfredag

Snökaoset, som väl inget har missat, förändrade mångas planer och därav mina. Inställd på att jobba hela kvällen blev alla gäster tvungna att avboka eftersom det var ett riktigt äventyr att ta sig fram. Istället spenderar jag kvällen ensam hemma, i lugn och ro med fötterna på soffbordet. Kvällen till ära äter jag lövbiff fylld med fetaost, oliver och schallotenlök tillsammans med pommes frites, guacamole, bearnaise och självklart ruccola. Fin fin fredagsmiddag tillsammans med ett glas rött och jag är nöjd. Nu återstår bara lite tv-tittande och godisätande innan det blir sängen.
.

Kommentarer
Postat av: ...............

har du träffat ingemar svenne?

2011-02-13 @ 13:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0