If you belive in love at first sight, you never stop looking

Igår kväll var en underbar och välbehövlig kväll. Efter 12,5 timmars arbete var kroppen slutkörd och när jag väl satte mig ner var det änglar som sjöng, typ. Det resulterade i en hemmakväll med mamsen, super god mat, vin och diskussioner om varför jag ska bli psykolog och varför jag kommer bli en awesome sådan. Men sen till det bästa, eller i alla fall huvudtemat i det här inlägget. Filmen vi såg.
.
Closer hette den och var en riktigt märklig film men ack så underbar. Jude Law, Julia Roberts, Natlaie Portman och Clive Owen. Två Oskarsnomnieringar och utgiven 2004. Fy fanken så grym den var. En väldigt väldigt annorluna kärleksfilm med häftiga aspekter, hoppningar i tiden och underbart skådespel. Nästan min nya favoritfilm tror jag.
Se it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0