sjuklingen roar sig

Ligger hemma i soffan, andra filmen för dagen rullar på, men trots att det är Ace Ventura orkar jag inte skratta. Hatar verkligen att vara sjuk. Det värsta är också att jag inte är riktigt sjuk sjuk utan bara sjuk, liksom helt orkeslös och lite illamående, lite feber, lite ont i huvudet men ändå inte helt utpumpad på något ställe. Så frustrerande, låt mig ligga och spy i två timmar så allt är lugnt sen, men det här är bara frustrerande. Så jag roar mig, på det roligaste sättet jag kan komma på och orkar. Laptopens inbyggda Webcam!
.

Kommentarer
Postat av: Malin

det roliga är att jag sitter o asgarvar åt de där bilderna XD men om det är till någon tröst så mår jag likadant :( <3

2010-03-04 @ 14:32:49
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0