sjuk och jävlig.. igen..

Japp jag är sjuk igen, förstår inte varför mina halsmandlar väljer att svullna två dagar innan konsert och soloinsatts, vad har jag gjort för att förtjäna detta? Dum som jag är åkte jag till skolan, eftersom jag bara hade lite ont i halsen, och var bestämd på att jag skulle orka åka till mormor och morfar och sen till körträningen. Till klockan halv fyra höll jag ut, sen gav jag upp, åkte hem och sov till tio. Missade Grey's dock, men sängen var bra jäva skön alltså!
.
Nu har jag fått  i mig en varmmacka och ligger och funderar på hur länge jag ska orka vara uppe. Fem? Tio? Femton minuter? Tror det första förslaget låter mest rimligt. Godnatt, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0