lördagkväll

Lördag, party, dricka, dansa, musik, dunka dunk, sång, fyllekäk, vänner, skratt. Mycket av det en lördag "ska" innehålla, och jag var även påväg ut och träffa kompisar. Men mitt bland sminkandet och musiken kom jag på mig själv att tycka det skulle vara så skönt att bara vara hemma med mamma och pappa, inte göra något speciellt utan bara ta det lugnt och låta det vara lördag. Så nu sitter jag och kollar på Millenium-serien på SVT 1, Noomi Rapace har inte bara snygg man och är vacker själv, nej hon är grym på att skådespela också. Inte så pjåkig lördagkväll ändå faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Tack tjejen! Jag hoppas att vi får arslet ur vagnen och kan ses snart! Vi kanske kan gå på bio eller hyra en film någon helg? Dra med Cina och Veronika, skulle vara kul.



Hur mår tungan? Gjorde det ont? Har alltid velat tungpierca mig men inte vågat. Vad kostade det? :)

2010-03-28 @ 19:32:16
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0