ett steg närmare rynkorna

Jaha så har jag fyllt 18, myndig, vuxen, nya blickar på livet och nya möjligheter. Ständig köning till snuset och folkölen hedanefter! Fast vet inte riktigt om det känns någon skillnad, har försökt känna efter, men nej inget händer. Känns mest konstigt att jag nu är 18, jag som nyss var 14? Vart försvann tiden?
.
Har i alla fall haft en underbar dag med fina uppvaktande och underbara vänner. Mysiga, personliga presenter som jag bara skrattade och mös av. Fick en gitarr, så nu ska här liras! Fick även en bil, som man "ska" få när man fyller vuxen, men ingen ferrari som rikemansungarna i My sweet sixteen. Nej en blå/vit leksaksbil från mormor och morfar, helt min stil! Första inlägget som vuxen avklarat, men ni behöver inte oroa er, kommer fortfarande vara lika busig och barnslig som vanligt. Det lovar jag!
.
min fina tårta :)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Din fina, och goda tårta! ;D Älskar dig finaste Ebbs, även nu när du är vuxen och gammal! Och imorgon blir det hål i tungan :D <3

2010-03-25 @ 22:27:53
URL: http://Diskoufot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0