Bumsen <3

För er som har missat det så har det varit en jordbävning utanför Chiles västkust, där en av mina bästa kompisar befinner sig. Min lördags förmiddag var därför hemsk, innan vi fick tag på henne och hörde att hon mådde bra. Det är helt sjukt hur nära en sådan sak egentligen är, att vara på fel plats vid fel tidpunkt är lättare än vad man tror. Men nu var hon på rätt plats och det tackar jag Gud/Gandalf/Hennes släktingar/Mamma (?) för.
.
fb-konversation för cirkus en timma sen <3
.
Nu vill jag mest att hon ska komma hem så jag får krama om henne dessutom suger det att hon blir brun som en pepparkaka medan jag mest liknar en albino-isbjörn .. typ .. Så funderar på att ta en helikopter och hämta hem na. Någon som vet någon som har någon som jag skulle kunna låna?
.
.
Vackra Bums <3

Kommentarer
Postat av: Bumbi

Haha gullis! Jag kommer hem imorn(fredag)! :)

och bara sa de vet har jag inte lyckats bli specielt brun :( far fuska med solarium nar jag kommer hem!

Pusspuss<3

2010-03-04 @ 05:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0