shopping

Okej, jag är inte gjord för shopping-förbud, det funkar inte, det ligger mig alldeles för varmt om hjärtat. Jag klarade två dagar sen kunde jag inte motstå dessa två godingar. Till mitt försvar kan jag säga att jeans behövde jag verkligen, det är en front det är brist på. Linnet var också ganska nödvändigt eftersom det passar perfekt till min nya kjol jag köpte förra veckan, och jag måste vara fin för på lördag har Malin 18-års middag. Jag skulle helt enkelt inte överlevt utan dessa, vilken tur att jag då införskaffat dem! ;)
.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Bortförklaringar är guld :D Men tycker också att det va bra att dör köpte dom, vill ju ha kvar min bästis ju! Livet är för kort för shopping-förbud! <3

2010-01-15 @ 13:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0