pluggpaus

Nu har jag lyckats plugga i ... 30 minuter!!! Och i tiden ingår då hämta datorn, få igång den, öppna alla filer och stänga av den till kaffepausen. Okej, jag kommer aldrig bli en naturvetarepluggare, på mn uppgift står det att alla argument ska var väl underbyggda av fakta, INGA ogrundade åsikter. Där var jag körd, jag som älskar att debattera och argumentera, men inte när jag måste tänka på stamcellernas uppbyggnad och, vad händer egentligen med evolutionen om blodcancersjuka överlever? Intressegrad: NOLL
.
Men eftersom jag varit så duktig, kände jag mig välförtjänt av lite kaffe och bloggpaus. Däremot svarar inte kära bästis på mina sms, så nu har jag inga argument för att förlänga rasten. Fan, inte ens det har jag argument till. Det här MVG: kommer så gå åt skogen.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Du jobbar, jag sover^^

2010-01-08 @ 14:23:32
URL: http://diskoufot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0