kärlek <3

En helt underbar fredagsmys-kväll har jag haft. Först hemma hos bästis och äta middag, saffranskyckling med ris, hann även med lite sing star. Mami kom och hämtade upp oss och skjutsade oss hem till mig, först blev det färga hår och ansiktsmask. Sen smaska vi i oss marrängsviss och kaffe medan vi kika Romeo och Julia, helt underbar film! Visst den var helt galen i början, men på slutet var tårarna nära varje sekund. Nu sitter vi och käkar godis och tittar på You've got mail. Jag älskar min bästis <3
.
.
Allt klär en skönhet ;)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Och jag älskar min bästis ännu mer :) <3

2010-01-24 @ 18:03:53
URL: http://diskoufot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0