tv-sjuk?

Sitter och kikar So you think you can dance finalen, helt sjukt bra! Personligen hejar jag på Ellenor, människan får hela världen att stanna så fort hon kliver upp på scenen och dansar. Kan man säga så? Aja, bra är hon i alla fall. Älskar finalen för då är spänningen alltid extra stor och alla danser är lite bättre än vanligt. Men det är också sämst, för det betyder att det kommer dröja enda till hösten innan jag får se nästa avsnitt igen. Jag tröstar mig med att DH och Grey börjar nästa vecka. Kanske borde börja räkna ner?
.
-

Kommentarer
Postat av: pelle

Ända till hösten? Jag som jämt tycker det där SYTYCD går ;D

2010-02-25 @ 12:13:51
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0