Historian om min mobil


  1. 14 december lämnas den in hos Teknik Magasinet, eftersom den inte går att ladda
  2. 22 januari får jag den tillbaka, utbytt mot en helt ny telefon
  3. Samma dag är den sönder, skärmen blir vit och går att använda först efter man tagit ut batteriet
  4. 24 januari, lämnas mobilen in igen
  5. 10 februari, klockan 15.48 får jag tillbaka den lagade mobilen
  6. 10 februari, klockan 16.59 är telefonen åter igen trasig
  7. 10 februari, klockan 17.25 lämnas mobilen in och reklamation skickas
.
Ska jag skratta eller gråta?

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack tjejen, hoppas allt är bra med dig trots mobilproblemen ;)

2010-02-10 @ 22:36:36
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0