fördomar

Jag har blivit utsatt för fördoms-leken, där folk utifrån mitt utseende berättar hur jag är. Alltså hur jag ser ut att vara. Hade varit lekledare för de nya ettorna i skolan hela dagen, så svaren präglas en hel del av det kan man säga..
.
  • Musiksmak -punkrock (pga av det mörka håret? och trots min L. Winnerbäck- kasse)
  • Sport - första svar, ingen idrott sedan.. fickpingis (vet inte hur det ska tolkas..)
  • Hobby - Leka med dockor, spela fiol och sjungaa (rätt på sången!)
  • Framtidsdröm - bli större, bli man och gå om dagis (?)
  • Barndom - tråkig barndom där jag aldrig fick leka, bara göra barkbåtar. Glass åt jag tydligen inte heller. (Därav den stora lusten till att leka nu?)
  • Favoritämne - samhällskunskap och idrott (rätt!)
  • Talang - klä på dockor (börjar spåra ut?)
  • Partytrick - hela havet stormar (ska nog börja med det)
  • Valsida - piratpartiet (fel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0