glad tjej

Just det! Det har hänt VÄRSTA grejen som jag glömt och berätta. *trumvirvel* Jag har en fungerande mobil, på riktigt! Efter fem månader in och ut från service gick reklamationen igenom och jag kunde välja en ny mobil. Och nej jag valde inte den silverfärgade mobilen av samma, kassa, modell som fina Sony Ericsson skickade. Sitter det i färgen kanske? Nej, jag övergav SE och hoppar raskt över till Nokia och hoppas de funkar bättre. Än så länge ser det ljust ut, tre dagar har den funkat, enda problemet är väl att det tar några timmar att skriva sms, men det går väl över hoppas jag. Nu är jag en lycklig mobilägande flicka, tjoho! :D
.

min mobil är lila och röd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0