ledsen

Minutvisaren på klockan i skolsalen tickar så långsamt. Ser knappt att den går framåt. Men det är väl så när du väntar, det tar så himla lång tid. Efter söndagens skit är jag fortfarande skakig och hela dan igår var bara kaos. Därför bestämde jag mig för att strunta i skolan idag och ägna dagen hemma hos fina Malin. Bara ta det lugnt, rida ut på hästarna, kika film, skratta och tänka på något annat. Jag längtar tills jag får krypa in i hennes famn och känna mig tryggast i världen.

Jag är ledsen, det är okej att vara ledsen, och istället för att skada mig själv, det är inte jag som gjort fel, så ska jag låta mig bli tröstad, och trösta mig själv. Det är klart jag är ledsen, arg och förbannad. Fast just nu är det bara ledsamheten jag känner. Det är okej. Men det går över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0