Hjälp tack!

Helt grymt dålig uppdatering här, jag vet. Men är inne i en fas just nu, en riktig orkar-verkligen-inte-blogga-alls-fas. Det är liksom för mycket känslor och tankar inom mig, så kan inte få ut dem. Är fortfarande i valet och kvalet över hur jag ska göra med mina bloggar. Har skapat en ny, Lillamysmomor, som är tänkt att bara vara flum och inte alls så seriös som denna. Har satt lösenord på den här, eftersom jag fick reda på att folk jag inte vill ska läsa den, gjorde det, och just då kändes det som rätt val. Men är fortfarande osäker på hur jag ska ha det.
-
Lösenord eller inte? En eller två bloggar? Sluta blogga helt? Gå under jorden? Flytta till Afrika?
-
Nej okej, kanske inte så drastiskt. Men måste bestämma mig nu känner jag, för jag kommer inte kunna börja blogga som vanligt igen så länge jag känner såhär. Vad tycker ni? Hur ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0