stackars mig

Jag är ledsen. Jag tycker synd om mig själv. Ni borde också tycka synd om mig. Det är synd om mig.

Kvällen bestod av serveringsarbete på härliga jobbet. Trots att det var ett kort pass, behövde faktiskt bara jobba fyra timmar, så lyckas jag förstöra handen. En kortfattad version om vad som hände. Skulle byta ett fat som stod på vårat buffébord. Maten stod på värmeplattor för att hålla värmen, något jag inte tänkte på. Utan tog, med hela handen, under formen som stått på värmen i någon timme. Naturligtvis var det gäster runt omkring, så jag kunde inget annat än att fortsätta le och halvspringa in i köket. 

Smärtan jag kände var obeskrivlig, tror aldrig jag haft så ont i hela mitt liv. Var nära att svimma under hela kvällen och jag skojjar inte när det kändes som att det brann i handen på mig. Iskalltvatten, kylspray och aloe vera kräm blev min medecin, men huden fortsatte koka. Dessutom var jag tvungen att fortsätta bära och plocka av tallrikar. Förstår ni nu min lidelse? Tycker faktiskt ni kan pallra er hit, stoppa om och krama mig, kanske ta med lite choklad och så. För det är faktiskt synd om mig. 

Kommentarer
Postat av: Veronika

tycker synd om dig! <3

2009-05-22 @ 22:37:05
URL: http://avokadosallad.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är påväg!! <3<3

2009-05-22 @ 23:48:39
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0