parasit

Ni vet sånna där parasiter? Som lever på andra människor och som alla hatar? Sånna som klamrar sig fast hur mycket du än skakar, som helt enkelt inte ger sig. En sådan är jag. En parasit det är vad jag är. Hurra hon har äntligen insett, förstår jag att ni tänker. Insåg igår hur jävla jobbig jag faktiskt är, tar mig in i det fina familjelivet, tar plats, kostar pengar, är ivägen. Men endå omöjlig att kasta ut, jag klamrar för hårt. Men nu är det slut, finito, the end. Nu går parasiten och dör. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Malinus

men hjärtat, det där där inte sant! <3

2009-05-17 @ 19:42:38
URL: http://jussing.blogg.se/
Postat av: Veronika

Enda anledningen till att du inte går att kasta ut är för att alla vi suger dig till oss! Du skulle inte kunna komma bort även om du skulle vilja det! Och du är inte hatad, du är älskad <3

2009-05-17 @ 22:02:32
URL: http://avokadosallad.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0