Don't mobb my laktosfisar

Ni vet alla de här bris-reklamerna som tar upp mobbning som följer med hem, i skolan blir alla bjudna förutom den ensamma lilla tjejen och så vidare. Mobbningen är nog ett av det hemskaste ett litet barn kan utsättas för, att ständigt gå runt och vara rädd för att bli slagen, sparkad eller nerstoppad i toaletten. Det är fruktansvärt! 

Det som är ännu hemskare är mobbning i hemmet, av en person du trodde du kunde lita på, som var din vän. Ja till och med din bästa vän. I några månader har mitt problem bara blivit värre och värre, jag har försökt att acceptera att min mage inte tål laktos. Men det är inte alltid så lätt, jag menar hur gott är inte glass? Och så när vi sitter där vid köksbordet och du hånar mig något så brutalt, det var hemskt. Jag kan faktiskt inte rå för min mages beteende, mina laktosfisar och brakskitar. De är en del av mig och om du har något problem med det så kan du dra, du kan inte bara ta de bra bitarna, endast hela kakan är till salu.

Detta inlägg kan verka oseriöst och visst är det det, eller visst hände hemskheten vid bordet, men så vidare taskigt kanske det inte var. Jag vet att du inte ska skämta om vissa saker, men som jag tidigare sagt, det här är min blogg, där jag skriver vad jag vill och det är bara att tacka och ta emot.

Varsågod! :)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hej fisen, klart jag accepterar hela dig, men då vill jag ha gasmask! :) <3

2009-05-27 @ 20:15:18
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0