Vänskap,

Att bli dåligt behandlad av en kompis är hemskt. Att bli det av två, samma dag, är ännu värre. Det bara skriker inom mig, så ledsen och arg är jag, jag är så besviken på både mig själv, som uppenbarligen är en dålig kompis, och på er två, som jag litat och tyckt så mycket om, men som sviker mig. Visst det är inga stora grejjer ni har gjort, men små grejjer kan också vara jobbiga. Och för mig var det faktiskt stort, det sårade mig.

Det positiva får jag väl säga att ni valde en bra vän framför mig, som jag verkligen förstår att ni tycker bättre om, men endå. Kunde du inte väntat 1 minut med att skriva det där sms:et? Eller var det nödvändigt att skicka det just då, när jag satt bredvid dig och försökte göra dig glad. En minut, det är faktiskt inte så lång tid. Och med tanke på vad som stod i sms:et så tror jag att det hade kunnat vänta. Var det värt det? Att såra mig, trots att du kanske egentligen inte tycker om mig, var det det?

Blir bara så frustrerad så till sist vill jag bara säga till er som pallrat er hit för att läsa detta sorgliga inlägg, ta hand om era vänner. Utan dom är i alla fall jag bara en vilsen själv utan nån chans till överlevnad. Visst ibland är det oundvikligt att såra någon, men tänk efter först, hur hade du reagerat? Make peace, not war. Ok? :)


Kommentarer
Postat av: Veronika

Det är dig alla ska ta hand om! Det är du som är bäst! Det är du som är så du och därför så underbar!



Vänner som sviker är skit och trots att det säkert finns en förklaring till allt så får de faktiskt tänka lite först tycker jag.



Älskar dig Ebba <3

2009-01-15 @ 23:31:27
Postat av: Erica

Ibland gäller kanske: "Det man inte vet något om lider man inte av" :/

Ta hand om sina vänner är A och O :)

2009-01-16 @ 09:50:02
URL: http://ecsm.blogg.se/
Postat av: Malin

Glömde fråga idag vad det där var om, men imorn ringer jag! <3<3

2009-01-16 @ 23:21:16
URL: http://jussing.blogg.se/
Postat av: Erica

Kommentarsvar: Jaa en att diskutera mästerverket De halvt dolda med!! :D Grrr ohja.... ;)

Igår såg jag det andra avsnittet, och fyfaaan vad hemskt. Jag tappade andan när hon sket ut sin unge (yuck) och grät över att mamman var så jävla hemsk som sålde spelet och grät när pappan började gråta så förtvivlat. Lilla Ragnar <3(kan ha glömt några gråttillfällen ^^)

2009-01-17 @ 16:27:51
URL: http://ecsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0