sånt där tråkigt inlägg som egentligen inte behöver läsas ;p

Yeah, min underbara vän Emilia, som hjälpte mig fixa den här bloggen har återigen varit en ängel. Kändes ganska tråkigt med en helt grå bakgrund så när vi vaknat och käkat frukost hemma hos Veronika, efter en underbar Knutkväll, hjälpte sötkorven mig att pimpa my blogg :D Visst blev det snyggo?

Förövrigt kan jag berätta att den röda blomman ni ser i bakgrunden är ritad av just proffs bloggdesignern, hon har många strängar på sin lyra alltså! Vilken tur att jag har en sån duktig vän, annars skulle ni läsare inte kunna ta del av mina tankar och fundering, och det vore ju för hemskt alltså. Eller hur?

Klockan sju blir det åka på spinning med syster, ett underbart avslut på en underbar helg. Återkommer ikväll med ett mer Ebba-typ-inlägg :p Så nu ska jag låta er vara ifred och sitta och beundra  min nya underbara blogg. Jag vet att ni inte kan motstå den! ;)

puss på de,

Kommentarer
Postat av: e2

ja ebba, det är tur att vi får ta del av det du skriver. och kvällen igår va helt kanon! det var rktigt mysigt att träffa er tjejor och hoppas att det blir snart igen ! <3

2009-01-18 @ 18:20:14
URL: http://xfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0