mensmonstret jagar mig

Att jag i lördags blev glad av den lilla i blodfläcken i trosorna känns som en omöjlig tanke idag, men får väl tänka positivt och att det kommer dröja längre än nio månader tills jag blir tvungen att klämma ut en unge där nere. Tacka gud, eller spermierna, eller min ägglossning, för det. För att slippa oroa mig igen har jag nu bestämt mig att bli bästis med kondomen, polers med p-piller och homie med pessaret. Vi blir The Gang (H)



Trots att jag är glad över att jag fortsätter vara barnlös ett tag till skulle det vara skönt att slippa jagas av det hemska mensmonstret, det förvandlar mig till ett ännu värre monster. Dagen började dåligt, ful i håret, misslyckades med att kleta på lite mascara på ögonfransarna, inga användbara kläder, spyframkallande väder och värst av allt, mens. Tycker faktiskt ni borde tycka synd om mig en mensdag som denna, när jag  sitter här i mina smutsiga mjukis byxor ätandes choklad och med True Colors av Ane  Brun på repeate. Visst är det synd om mig?










Men nu har jag inte tid att sitta här och gnälla. Nu måste jag ta min roll som kvinna på allvar och stoppa
upp en tampong i fittan, blod på vit matta är ingen hit.
Sen ska jag sitta här o vänta på att få fina sms och kommentarer som uppmuntrar mig.
 Ni känner väl pressen? Finaste sms/kommentar vinner en Mens-Ebba-Kram! :D


Kommentarer
Postat av: V

Jag tycker grymt synd om dig! Hata mens och allt som har med det att göra! Men tycker ända att det är så jävla bra så kan inte riktigt tycka synd om dig^^ <33

2009-01-26 @ 21:58:42
URL: http://avokadosallad.blogg.se/
Postat av: maria

awww<333 stackars ebba <3 hata allt med mes förutom cravings xD chokald och glass is the shit liksom =) pus på rej<3

2009-01-27 @ 16:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0