en fin människa?

Det är konstigt det där egentligen, hur små saker kan påverka ens självförtroende så mycket. För egentligen är det inget speciellt som har hänt, och verkligen inte under förhållanden där bara sanningen sägs, men ändå så har det gjort så mycket. Den här helgen  har inte bara varit helt underbart rolig, den har faktiskt  ökat mitt självförtroende en del. Bäst av all kansk eär att jag äntligen vet vad jag vill, jag behöver inte tveka längre. Det är inte ett påhitt och jag behöver inte vara rädd, för jag är verkligen kär.

Jag har sagt flera gånger att jag glömt dig och inte har några känslor kvar, och jag har inte ljugit när jag har sagt det utan jag har talat sanning. Men när jag såg dig där på vägen och fick den där kramen kände jag att jag var tvungen att göra nått, inte för att jag har känslor kvar utan mer för att det som en gång va nått verkligen behövde få ett slut. Jag är väldigt förvånad att jag fick som jag ville och att något , äntligen (!), hände och jag måste säga att det faktiskt stärkt mig. Trots att inga känslor finns kvar , förutom att jag tycker att du är en grymt härlig person, så är jag väldigt glad att det faktiskt hände. Det behövde hända så att allt gammalt kunde försvinna och så jag kunde känna att jag var bra. Tack!

Ny dag och ny händelse, men måste ändå skriva lite om det som hände kände jag. Trots att det egentligen var helt idiotiskt och att jag inte kan annat än garva åt sms:en som jag fick på köpet, är jag glad att man ibland inte tänker så mycket och istället gör det som känns rätt för stunden. Visst förstår jag att det var ganska korkat, jag menar 6 års skillnad det är klart att det var dumt. Men det kändes bra just då, och jag tar med det bra och glömmer det dåliga. Always look on the bright side of life!

Den här helgen har, trots att många skulle dumförklara mig för vad jag gjort, stärkt mig mycket och många frågor har ploppat upp i mitt huvud. Jag kanske inte är så dålig ändå? Kanske kan även någon tycka om mig? Jag kanske inte är ett hopplöst fall? Kan någon tycka att jag är fin? Visserligen kan jag inte fullt svara positivt och ljust på frågorna. Men det är ju iaf en bit på väg.

Kommentarer
Postat av: Veronika

2009-01-18 @ 22:24:11
Postat av: Veronika

Jag dumförklarar dig inte, för jag var väl lika dum jag. Men jag tyckte inte att vi va så dumma, inte ett dugg dumma faktiskt! Vi mådde bra av det och allt som hände har stärkt även mitt självförtroende massor! Att tänka är inte alltid det bästa, för vi gjorde ju det som fick oss att må bäst utan att göra det :)



Det var skönt att få slippa vara "duktig flicka" och ta det lugnt istället :)



Hahah ja de sms:en vi fick var ju helt galna xD



Bajs, jag älskar dig! <3

2009-01-18 @ 22:28:12
Postat av: Mallas

Du är bra älskling, eller nej förresten. Du är så jävla mycket bättre än bra. du är fullkomligt underbar och jag älskar dig massor. Skit i att tänka ibland, bara gör. Impuls liksom :) <3

2009-01-19 @ 19:31:49
URL: http://jsusing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0